TABÚ con Carlos Galiana

March 31, 8:30am - 10:00am CEST. Hosted at Wayco

part of a series on Taboo


About the speaker

“Vaig nàixer a Sagunt el 10 de setembre de 1974.

Sòc especialista en gestió, producció i direcció teatral. La meua vida laboral ha anat lligada a les arts escèniques i a l'organització d'esdeveniments. Com a actor he participat en nombroses produccions teatrals i sèries de televisió.

Faller des de xiquet; he sigut, durant tres anys, president d'una falla del barri de Russafa. Molt actiu en la meua faceta fallera he obtingut nombrosos premis com a actor i director en els concursos de teatre i presentació de la Junta Central Fallera.

La meua vida política comença al 2012 militant en el Bloc Nacionalista Valencià i en Compromís; i, en febrer de 2013, passe a formar part de l'Executiva Comarcal de Compromís per València.

Membre del Consell Rector de la Junta Central Fallera, durant la segona meitat de la legislatura passada, vaig liderar la Sectorial de Festes de Compromís per València treballant, especialment, per la transparència en els pressupostos de l'Organisme Autònom.”

Local partners

Additional details

Cuantas veces tememos violar la paz contextual con la ruptura de lo “políticamente correcto”. Y es que lo tabú se cuece en las capas más internas de la sociedad, y en cada contexto, sus tabús.

Esta curiosa y polémica palabra tiene un origen hawaiano o tahitiano pero está a la orden del día, de nuestros días y de nuestra actualidad. Seguramente a uno o una le vendrán muchas palabras, actitudes, creencias y restricciones varias derivadas de tabú, y de aquí una serie de pensamientos de los que… ¿no estaría bien hablar?

Quién lo va a tener difícil va a ser nuestro próximo invitado a Creative Mornings Valencia, Carlos Galiana:

Actor y político, sabe bien qué significa estar expuesto, ya sea sin la ayuda del telón (en política) o con él (en teatro). Sabe que nuestra boca y nuestro cuerpo debe hacer malabares entre lo que se puede y lo que se debe, y cómo convertirlo en un recurso poderoso para provocar o desbravar al público. Si nuestro anterior invitado comunicaba con imágenes aquí el lienzo es uno mismo y cada gesto y palabra susceptible de juicio, sin filtros ni vuelta atrás.

¡No os perdáis nuestro próximo desayuno creativo en Wayco!